به وقت ساختمان

خانه عمران برگزار می‌کند:

رویداد «به وقت ساختمان»

برندسازی در صنعت ساختمان و معماری

داستان ما

خانه عمران در سال ۱۴۰۱ رویدادی تخصصی و حرفه‌ای با نام «به وقت ساختمان» را برگزار می‌کند.

این رویداد طی هشت روز با برنامه‌های متنوعی برگزار خواهد شد.«انتقال تجربه خبرگان صنعت ساختمان»،«تجلیل از پیشکسوتان حوزه ساختمان»،«برگزاری ورکشاپ‌‌ها و وبینارهای کاربردی و تخصصی»،«برگزاری دورهمی‌ها و گردهمایی‌های افراد خبره صنعت ساختمان و معماری»،«بررسی‌ و تحلیل بازار مسکن» و... برخی از برنامه‌های این رویداد است. همچنین این رویداد با ایجاد بستری آموزشی مشاوره‌ای برای کلیه دست اندرکاران فعال در صنعت ساخت و ساز و شرکت کنندگان تلاش می‌کند تا بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی در این حوزه را ایجاد نماید.

پیشینه ما

خانه عمران نامی شناخته شده در حوزه صنعت ساختمان است. این مجموعه به عنوان نخستین و معتبرترین هلدینگ تخصصی در حوزه آموزش‌های کاربردی و تخصصی این صنعت از سال 1377 فعالیت خود را آغاز کرده و طی بیش از دو دهه خدمات خود را به 75000 نفر از فعالان و علاقمندان حوزه ساختمان و معماری ارائه نموده است.

رویداد "به وقت ساختمان" یکی از دهها برنامه متنوع و کاربردی «خانه عمران»است که در ادامه فعالیت‌‌های این مجموعه تلاش می‌کند تا با تکیه بر تجارب کسب شده طی دو دهه گذشته،پیوند میان حوزه آموزش حرفه‌ای و بازار کار را بیش از پیش مستحکم کند.

خانه عمران با هدف تکمیل زنجیره خدمات خود به خانواده بزرگ صنعت ساختمان این رویدادها را در مناسبت‌هایی مانند: روز معمار، روز مهندس و... برگزار نموده که به واسطه کاربردی بودن این آن‌ها، به محلی جهت تعامل اهالی صنعت، دانشجویان،کارفرمایان،سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با صنعت ساختمان و مراجع رسمی فعال در این حوزه تبدیل شده است.

برندهای مرتبط

خدمات این مجموعه در قالب برندهایی همچون:خانه معمار، خانه تعالی، مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان، تی وی ساختمان و... به طیف وسیعی از علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.

تاریخ برگزاری

این رویداد در سال 1401 به مدت هشت روز برگزار خواهد شد. برنامه‌‌های مختلفی برای رویداد به وقت ساختمان طراحی شده که در مقاطع زمانی صبح،ظهر و عصر به مخاطبان ارائه خواهد شد.

همچنین در کنار برنامه‌های متنوع و متعدد، فضاهایی نیز برای معرفی و نمایش متریال‌های خاص و همچنین توانمندی‌های مجموعه‌های فعال در این حوزه در نظر گرفته شده است.

مخاطبان

سازندگان، پیمانکاران، مهندسان، مدیران پروژه‌، سرپرستان کارگاه‌ها، معماران، طراحان داخلی، مشاوران املاک، مهندسان و تکنسین‌ها،اهالی رسانه و کلیه افراد علاقه‌مند به حوزه ساخت و ساز جزو مخاطبان این رویداد هستند.

چرا باید در این رویداد شرکت کرد؟

  • این رویداد فرصتی بی نظیر برای تبادل تجربیات،شبکه سازی و تعاملات رو در رو میان اهالی ساخت و ساز و معماری است
  • در شو روم خدمات نوآورانه و محصولات دانش بنیان صنعت ساختمان معرفی می‌شود
  • تجلیل از پیشکسوتان حرفه و تقدیر از چهره های تاثیرگذار در تعالی ساخت و ساز امکانی برای تعامل با آن‌ها را فراهم خواهد کرد
  • حمایت از کارآفرینان جوان و استارت آپ های موفق آینده در صنعت ساختمان بخشی مهم در این رویداد است
  • معرفی فرصتهای درآمدی و مسیرهای شغلی متعدد در صنعت ساختمان خدمتی رایگان توسط این رویداد است
  • کلینیک مشاوره جهت راه اندازی یا توسعه کسب و کارهای مرتبط با ساخت و ساز راه فعالیت شما در حوزه صنعت ساختمان را هموار می‌کند
  • سمینارهای کاربردی و وبینارهای آموزشی گسترده دانش شما را در این حوزه وسعت می‌بخشد
  • کارگاه های استعدادیابی فردی و ارزیابی شایستگی حرفه ای در حوزه های شغلی صنعت همراه با مشاوره زمینه ورود شما به این حوزه را سهل‌تر می‌کند.
  • همزمان با برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی و کاربردی با هدف معرفی و توسعه برند شرکت‌های تولیدی و بازرگانی فضایی جهت تعامل مجموعه‌ها و توسعه ارتباط با فعالان حوزه ساخت و ساز فراهم است.
  • این رویداد فرصتی بی نظیر برای تبادل تجربیات، شبکه سازی و تعاملات رو در رو میان اهالی ساخت و ساز و معماری است
  • ارائه خدمات دانشجویی و کارآموزی از سوی دفتر ارتباط با صنعت ساختمان از دیگر خدمات این رویداد خواهد بود

حمایت مالی

این رویداد هشت روزه فرصتی جذاب و استثنایی برای مجموعه‌های فعال در بازار صنعت ساختمان است تا توانمندی‌ها، ویژگی‌ها و امکانات خاص محصولات و خدمات خود را به جمعی نخبه و برگزیده در حوزه صنعت ساختمان معرفی کنند!

برنامه‌های مرتبط با این رویداد در قالب کمپین‌های رسانه‌ای پیش و پس از برگزاری در رسانه‌ها و صفحات اجتماعی پُرمخاطب پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقه‌مندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفه‌ای با توانمندی‌ها و اتفاق‌های جدید حوزه ساختمان آشنا شوند.

خدمات اسپانسری در قالب دو طرح « AXSho» به عنوان رسانه معرفی فنی برندها و استارتاپ‌‌‌‌‌های ساختمانی و «MaTec » به عنوان شوروم متریالها و تجهیزات خاص برندهای معتبر ارائه می‌گردد.

همچنین در قالب برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی و کاربردی با هدف معرفی و توسعه برند شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، فضایی جهت تعامل مجموعه‌ها و توسعه ارتباط با فعالان حوزه ساخت و ساز در طی هشت روز فراهم خواهد شد.

مزایای مشارکت

اغلب رویدادهای صنعت ساختمان در مدت زمانی چهار روزه برگزار می‌شوند نظیر نمایشگاه صنعت ساختمان میدکس، همایش‌ها و دیگر رویدادها؛ شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد باید هزینه‌های متعددی صرف کنند تا صرفاً در معرض دید بازدیدکنندگان(که اغلب افراد بالقوه برای دریافت خدمات یا خرید محصولات شما نخواهند بود) قرار بگیرند و با توجه به زمان محدود و تعدد غرفه‌ها برای تعامل و انجام مذاکرات درخور فرصتی از سوی برگزار کننده در نظر گرفته نشده است؛ اما در رویداد به وقت ساختمان، با هزینه‌ مناسب در مواجهه با فعالان این حرفه قرار خواهید گرفت. تعداد شرکت‌های حاضر در این طرح بسیار محدود است. واقع شدن محل برگزاری این رویداد در مرکزی که افراد قبلاً خدمات خود را از مجموعه دریافت نموده‌اند است که از لحاظ دسترسی یکی از نقاط خوش نقشه بوده که برای تردد شرکت کنندگان سهولت را به همراه خواهد داشت.

برای شما به عنوان فعال صنعت ساختمان چه فضا و عرصه‌ای بهتر از این رویداد برای عرضه توانمندی‌ها و محصولات؟!

پوشش رسانه‌ای رویداد

این رویداد در مدت زمانی هشت روزه با برنامه‌هایی متنوع و جذاب میزبان اعضای حرفه‌ای صنعت ساختمان خواهد بود. برنامه‌های مرتبط با رویداد پیش و پس از برگزاری در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقه‌مندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفه‌ای با توانمندی‌ها و اتفاق‌های جدید حوزه ساختمان آشنا شویم.

به قلم علی ادیبی
مشاوره و راه اندازی کسب و کار در صنعت ساختمان
واردات و صادرات کالا به حوزه آسیای میانه(CIS)

رکود صنعت ساختمان

اهالی صنعت ساختمان سلام🙋‍♂️
از سال ۱۳۹۰ متاسفانه شاهد کم شدن رونق روز به روز صنعت ساختمان بودیم.
تا اینکه، اوج رکود این صنعت بزرگ را مثل بقیه صنایع از اواخر ۱۳۹۸ همزمان با بروز بیماری کرونا تجربه کردیم.
توی این سالها خیلی‌ها از این صنعت رفتن، خیلی‌ها موندن و خیلی‌ها به جمع ما اضافه شدن و باز هم خواهند شد.
اما در همین زمان، افرادی سبک و سیاق ساخت و ساز و معماری رو به نفع خودشون به مسیری هدایت کردن که برند لاکچری‌شون رو بسازن. دانسته و ندانسته، اصالت این صنعت رو که ریشه در فرهنگ، ذهن و قلب انسان‌ها داشت با شوهای تجاری توخالی، طراحی بی‌اصالت و ساخت ساختمان‌های بی‌کیفیت، صرفا با هدف شخصی خودشون به بیراهه بردن و از آب گل آلود، ماهی‌گرفتن و‌ میگیرن.
قظعا مشکل صنعت فقط وجود این افراد نیست! آیتم‌های زیادی هست اما میتونیم با جدیت عنوان کنیم که تغییر سبک کسب و کار هم به این موضوع تا حد زیادی دامن زد. دقیقا جایی که کیفیت جای خودش رو به کمیت داد و به جای اینکه نمونه کار بااصالت بشه نمونه کار؛ این اسم افراد بود که هویت یک ساختمان رو مشخص می‌کرد. این برداشت اشتباه که ما اگر لاکچری بسازیم یا طراحی کنیم ما برند خواهیم شد(بگذریم که خود تعریف لاکچری بودن هم ...).

در این زمان این افراد پیروانی هم پیدا کرده بودن که زمان خودشون رو به این اختصاص میدادن که کجا رویدادی با حضور افراد لاکچری برگزار میشه تا بتونن برن باهاشون عکس یادگاری بگیرن. رویدادهایی که در عمل شویی بود با هدف برندسازی شخصی افراد که بهای اون رو شرکت‌های تولیدی و بازرگانی پرداخت میکردن و پوزش رو تازه واردها با ژست‌هاشون میدادن. این سناریو متاسفانه کماکان داره تکرار میشه با ذهنیت اینکه، این تعداد انگشت شمار تنها فعالان موفق و به روز صنعت ساختمان هستند🤦‍♂️
به زودی این موج ساختگی دست بشر هم بدلیل عدم زیرساخت و سطحی بودن، از بین خواهد رفت و ضرر آن صرفا متوجه پیروان این فضای غیرحرفه‌ای خواهد بود!؟
همه این مطالب رو گفتم تا بدونیم این صنعت برای رشد و‌ خروج از رکود به چیزهای دیگری به جز عکس یادگاری و استوری و پست از لایف استایل ما داره.
فرصت خیلی کمتر از اونه که فکرشو بکنین.
الان وقت تغییر نوع نگاه ماست که زمان گذاشتیم برای تحصیل در رشته مورد علاقمون، برای کارآموزی و کسب تجربه در دفاتر معماری و کارگاه و دفاتر فنی، در کل برای هزینه‌ها و زمانی که با هدف فعالیت و موندن در صنعت پرداخت کردیم.
این صنعت به قدر کافی انسان توانمند و منابع کلیدی داره.
فقط به حضور جدی شما و برنامه‌ای هدفمند نیاز داره.
هر جایی با هر پوزیشنی از صنعت ساختمان هستی و با هر قصدی که برای شروع فعالیت یا توسعه کسب و کارت داری؛ میتونی برای اجرایی شدن، با ما به اشتراک بگذاری و به اعتبار ۲۰ ساله ما تکیه کنی و از ارتباطاتی که ما در این سال‌ها بدست آوردیم به صورت اصولی بهره ببرین.
دلگرم به حضورتون یا تغییر در نوع نگاهتون هستیم🙏💚

به قلم علی ادیبی
مشاوره و راه اندازی کسب و کار در صنعت ساختمان
واردات و صادرات کالا به حوزه آسیای میانه(CIS)

فستیوال ایران‌بیلدینگ

درباره فستیوال(نخستین جشنواره چند منظوره صنعت ساختمان)
خانه عمران به عنوان نخستین مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی صنعت ساختمان و معماری و پیوند دهنده آموزش حرفه‌ای و بازار کار در سال 1401 رویدادی مهم را به مدت هشت روز با هدف برندسازی در صنعت ساختمان و معماری برگزار خواهد کرد.

این رویداد در مدت زمانی هشت روزه با برنامه‌هایی متنوع و جذاب میزبان اعضای حرفه‌ای صنعت ساختمان خواهد بود. برنامه‌های مرتبط با رویداد پیش و پس از برگزاری در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقه‌مندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفه‌ای با توانمندی‌ها و اتفاق‌های جدید حوزه ساختمان آشنا شویم.

تیم فستیوال ایران بیلدینگ
برگزار کنندگان فستیوال ایران‌بیلدینگ برندهای معتبر علمی، آموزشی و معتبر 3 دهه اخیر صنعت ساختمان خواهند بود که سعی شده در محیطی کاملاً حرفه‌ای و صمیمانه بستری را جهت تبادل تجربه با هدف توسعه ارتباطات اهالی صنعت ساختمان فراهم نمایند.

محورهای فستیوال

  • MaTec شوروم متریالها و تجهیزات خاص برندهای معتبر 

همزمان با برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی و کاربردی با هدف معرفی و توسعه برند شرکت‌های تولیدی و بازرگانی فضایی جهت تعامل مجموعه‌ها و توسعه ارتباط با فعالان حوزه ساخت و ساز شهری اعم از مدیران عامل، سرمایه‌گذاران، سازندگان، مدیران پروژه‌، سرپرستان کارگاه‌ها، معماران، طراحان داخلی، مشاوران املاک، مهندسان و تکنسین‌ها و اهالی رسانه فراهم شده است.

  •  Extraانتقال تجربه خبرگان و تجلیل از پیشکسوتان

در راستای اعتلای دانش مهندسی و کسب تجربه در حوزه‌های مختلف صنعت ساختمان قصد داریم تا طبق سنوات قبل، از حضور پیشکسوتان و خبرگان بهره‌مند گردیم و با برگزاری مراسم تجلیل از این سرمایه‌های بی‌بدیل، سهمی کوچک، در جبران زحمات بی‌دریغشان داشته باشیم.

  • WoWeb ورکشاپ‌ و وبینارهای کاربردی و تخصصی

یکی از اهداف فستیوال بزرگ ایران‌بیلدینگ برگزاری ورکشاپ‌های تخصصی و کاربردی، دورهمی‌ها و گردهمایی‌هایی خواهد بود که با حضور افراد خبره صنعت ساختمان و معماری با عناوین متنوع به مسائل و دغدغه‌های روز صنعت پرداخته خواهد شد. این رویدادها برای با هدف انتقال تجربه و تبادل اطلاعات اهالی فعال حرفه برنامه‌ریزی شده است که متقاضیان حضور در این رویدادها می‌توانند از طریق ثبت نام زودهنگام از مزایا و تخفیفات ویژه آن برخوردار گردند.

  • AXShow رسانه معرفی فنی برندها و استارتاپ‌‌‌‌‌های ساختمانی

در عصر جدید معرفی و تبلیغات شرکت‌های فعال صنعت ساختمان و معماری برآن شدیم تا با ارایه طرحی نو، بستری مناسب برای مجموعه‌های فعال این حوزه راه‌اندازی نماییم که متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به تکمیل فرم درخواست، جهت کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

سایر محورهای فستیوال

  • فرصتی بی نظیر برای تبادل تجربیات، شبکه سازی و تعاملات رو در رو میان اهالی ساخت و ساز و معماری
  • شو روم خدمات نوآورانه و محصولات دانش بنیان صنعت ساختمان
  • تجلیل از پیشکسوتان حرفه و تقدیر از چهره های تاثیرگذار در تعالی ساخت و ساز
  • حمایت از کارآفرینان جوان و استارت آپ های موفق آینده در صنعت
  • معرفی فرصتهای درآمدی و مسیرهای شغلی متعدد در صنعت ساختمان
  • کلینیک مشاوره جهت راه اندازی یا توسعه کسب و کارهای مرتبط با ساخت و ساز
  • سمینارهای کاربردی و وبینارهای آموزشی گسترده برای همه سطوح
  • کارگاه های استعدادیابی فردی و ارزیابی شایستگی حرفه ای در حوزه های شغلی صنعت همراه با مشاوره
  • ارائه خدمات دانشجویی و کارآموزی از سوی دفتر ارتباط با صنعت ساختمان

    اسپانسرینگ  و مشارکت

    «به وقت ساختمان» پیوند میان بازار و مصرف کننده

    مقدمه:

    در یک فرصت جذاب و استثنایی در کنار ما توانمندی‌ها، ویژگی‌ها و امکانات خاص محصولات و خدمات خود را به بازار بزرگ هدف معرفی کنید!

    خانه عمران به عنوان نخستین مرکز آموزش‌های تخصصی و کاربردی صنعت ساختمان و معماری و پیوند دهنده آموزش حرفه‌ای و بازار کار اردیبهشت ماه سال 1401 رویدادی مهم را به مدت هشت روز برگزار خواهد کرد.

    این رویداد در مدت زمانی هشت روزه با برنامه‌هایی متنوع و جذاب میزبان اعضای حرفه‌ای صنعت ساختمان خواهد بود. برنامه‌های مرتبط با رویداد پیش و پس از برگزاری در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقه‌مندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفه‌ای با توانمندی‌ها و اتفاق‌های جدید حوزه ساختمان آشنا شویم.

     ***راه‌های همکاری

    رویداد به وقت ساختمان فضایی را برای شما فراهم می‌کند تا در جمع این دست اندرکاران صنعت، توانمندی‌های خود را به جامعه هدف معرفی کنید.

    ***دستاوردهای شما از شرکت در این برنامه چیست؟

    تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات و تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه

    ***مخاطبان این طرح چه کسانی هستند؟

    تمامی افراد فعال حوزه صنعت ساختمان اعم از: مدیران عامل، مدیران پروژه، سرمایه‌گذاران، سازندگان، معماران، طراحان داخلی و صاحبان رسانه‌های معتبر مخاطب این برنامه هستند. برخلاف رویدادهایی مانند نمایشگاه‌ها که همیشه ترکیبی از افراد علاقه‌مند و غیرمرتبط در آن حضور می‌یابند در این رویداد صرفا متخصصان این حوزه مخاطب خواهند بود و بر همین اساس اثر بخشی پیام شما بیش از هر رویداد دیگری خواهد بود.

    ***آیا این رویداد حضوری در بسترهای انتشار محتوا دارد؟

    برگزار کنندگان این رویداد تلاش می‌کنند، طی هشت روز برگزاری این برنامه در کنار آیین‌های تجلیل از پیشکسوتان، مساله آموزش و انتقال تجربه را نیز در دستور کار خود قرار دهند. بدیهی است این فرایند و ارتباط با مخاطبان به صورت تصویری ثبت و ضبط خواهد شد تا با انتشار این محتوای غنی در رسانه‌ها این اتفاق خوش آیند را تداوم دهد. این محتوای ارزشمند نیز فضایی برای حضور شما و معرفی خدمات و محصولات شما به علاقه‌مندان خواهد داشت.

    ***خاستگاه و پشتوانه مجریان این پروژه کجاست؟

    برگزارکنندگان این رویداد جمعی از مدیران مجتمع تعالی صنعت ساختمان هستند. مجموعه‌ای با بیش از بیست سال حضور موثر در فضای آموزش حوزه‌های صنعت ساختمان توانسته خدمات خود را به حدود 75هزار نفر به صورت علمی و موثر ارایه نموده که حاصل آن در طول سال‌های گذشته پیوندی عمیق میان این صنعت و بازار کار بوده است. همین مساله سبب اعتماد فراوانی از سوی فعالان این حوزه به برند خانه عمران شده است.

    *** ارزش‌های این رویداد برای شرکت کنندگان، بازدید کنندگان و.... چیست؟

    صنعت ساختمان نیز مانند هر حوزه دیگری همواره در حال تکامل است. یکی از تلاش‌های برگزارکنندگان این رویداد به روزرسانی اطلاعات خانواده بزرگ صنعت ساختمان است تا با آگاهی از جدیدترین رخدادهای این صنعت، هزینه تمام شده فعالیت در این حوزه را به حداقل برسانند.

    ***توجیه اقتصادی این طرح چیست؟

    اغلب رویدادهای صنعت ساختمان در مدت زمانی چهار روزه برگزار می‌شوند – نظیر نمایشگاه صنعت ساختمان میدکس، همایش‌ها و دیگر رویدادها؛ شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد باید هزینه‌های متعددی صرف کنند تا صرفاً در معرض دید بازدیدکنندگان(که اغلب افراد بالقوه برای دریافت خدمات یا خرید محصولات شما نخواهند بود) قرار بگیرند و با توجه به زمان محدود و تعدد غرفه‌ها برای تعامل و انجام مذاکرات درخور فرصتی از سوی برگزار کننده در نظر گرفته نشده است؛ اما در رویداد به وقت ساختمان، با هزینه‌ مناسب در مواجهه با فعالان این حرفه قرار خواهید گرفت. تعداد شرکت‌های حاضر در این طرح بسیار محدود است. واقع شدن محل برگزاری این رویداد در مرکزی که افراد قبلاً خدمات خود را از مجموعه دریافت نموده‌اند است که از لحاظ دسترسی یکی از نقاط خوش نقشه بوده که برای تردد شرکت کنندگان سهولت را به همراه خواهد داشت.

    برای شما به عنوان فعال صنعت ساختمان چه فضا و عرصه‌ای بهتر از این رویداد برای معرفی توانمندی‌هایتان وجود دارد؟

    ***راههای ارتباطی:

    فرم درخواست دریافت اطلاعات مشارکت در فستیوال بهار 1401

    دبیرخانه فستیوال:

    Email:info@iranbuilding.com

    3538 253 0919

    84360 - 021  داخلی 140

  • برگزارکننده: مجتمع تعالی صنعت ساختمان (با حمایت موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران، خانه معمار، خانه تعالی، مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان و برخی تشکلهای حرفه ای و صنفی

ایران‌بیلدینگ(مرجع ساخت و ساز و معماری کشور)

درباره ایران بیلدینگ
ما در کلینیک صنعت ساختمان، معتقد هستیم در حوزه‌ای كه به طور روزافزون پيچيده، كارآمد و از نظر تكنولوژی در حال پيشرفت است، با پرورش مهارت‌ها و نگرش‌های افراد، به آنها كمک می‌كنیم تا از پتانسيل خود در صنعت ساختمان آگاه شوند.

ما به صنعت ساختمان‌سازی کشور نشان خواهد دادیم که چطور از طریق آموزش و مشاوره، می‌توان بر ذهنیت و تفکر افراد تأثیر گذاشت تا تفاوت واقعی و مثبتی را در بدنه بیمار ساخت و ساز کشور تزریق کرد.

هدف ما ارائه یک فضای آموزشی – مشاوره‌ای برای کلیه دست اندرکاران فعال در صنعت ساخت و ساز است، خواه سازندگان تجربی باشند خواه دانشجویان!. ما با استفاده از ارکان سازمانی یکپارجه و برخورداری از متخصصین مجرب، در راستای بهبود کسب و کار و رونق اقتصادی گام بر می‌داریم.

به منظور ایجاد فضایی کارآمد در آموزش و توسعه مبتنی بر عمل، ما در کلینیک مشاوره صنعت ساختمان، به تعالی فکر می‌کنیم. بدین معنا که به دنبال افزایش معیارهای توسعه فردی، کاهش مشکلات و پرورش نیروهای کار آزموده و مسئول است. ما متعهد به ارائه راهکارهای مؤثر برای کمک به افراد جهت موفقیت در صنعت ساخت و ساز هستیم.

سازندگان، پیمانکاران، مهندسان و کلیه افراد علاقه‌مند به حوزه ساخت و ساز، به منظور پیشبرد مشاغل و حرفه خود در هر مرحله که در آن قرار دارند، می‌توانند از دوره‌های آموزشی کلینیک مشاوره صنعت ساختمان بهره کامل را ببرند.

ایرانبیلدینگ از زیرمجموعه‌های موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران است.

مجتمع تعالی صنعت ساختمان

داستان مجتمع تعالی صنعت ساختمان
مجتمع تعالی صنعت ساختمان  به عنوان نخستین هلدینگ تخصصی در حوزه صنعت ساختمان و معماری شروع فعالیت خود را با ‌آموزش‌های تخصصی و کاربردی صنعت تحت برند"خانه عمران" از سال 1377 آغاز نمود و طی 23 سال فعالیت توانست خدمات خود را به 75000 نفر از فعالان و علاقمندان حوزه ساختمان و معماری از طریق انتقال تجربه خبرگان ارایه نماید.

توسعه فعالیت‌های مجتمع طی سال‌های اخیر در ارایه خدمات مورد نیاز دانش‌آموختگان در بخش‌های خدمات مهندسی(طراحی، اجرا، نظارت و نظارت عالیه)، تحلیل اقتصادی پروژه‌های ساخت و ساز شهری و طرح‌های عمرانی، کلینیک مشاوره تخصصی در ابعاد مختلف کسب و کارهای ساختمانی و معماری، کانون ارزیابی و توسعه و تأمین منابع انسانی  سازمان‌ها و شرکت‌ها بوده است.

همکنون با پشتوانه 75000 نفر عضو فعال، پیشکسوتان و 500 نفر کمیته علمی مجرب قصد دارد، تا توسعه فعالیت خود را در معرفی برندهای معتبر ایرانی و خارجی در سطح گسترده‌ای تحت عنوان "فستیوال ایران بیلدینگ" در فصول مختلف سال به انجام رساند.

خدمات مجتمع تعالی صنعت ساختمان

خدمات مجتمع تعالی صنعت ساختمان در راستای نیاز مدیران عامل، سرمایه‌گذاران، سازندگان، مدیران پروژه‌، سرپرستان کارگاه‌ها، معماران، طراحان داخلی، مشاوران املاک، شرکت‌های تولیدی و بازرگانی، مهندسان و تکنسین‌ها برنامه ریزی و اجرا شده است که به صورت به آنها خواهیم پرداخت:

  • تنها مرجع برگزاری CMBA(Construction MBA) درایران  
  • اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و کاربردی
  • کلینیک مشاوره کسب و کار، منابع انسانی، فنی و تخصصی
  • کانون ارزیابی، توسعه و تأمین منابع انسانی
  • ارایه خدمات مهندسی (طراحی، اجرا، نظارت و نظارت عالیه)
  • ارایه خدمات بازاریابی، تبلیغات، برندسازی و توسعه کسب و کار
  • کانون رشد و تربیت مدرس