فستیوال ایرانبیلدینگ
درباره فستیوال(نخستین جشنواره چند منظوره صنعت ساختمان)
خانه عمران به عنوان نخستین مرکز آموزشهای تخصصی و کاربردی صنعت ساختمان و معماری و پیوند دهنده آموزش حرفهای و بازار کار در سال 1401 رویدادی مهم را به مدت هشت روز با هدف برندسازی در صنعت ساختمان و معماری برگزار خواهد کرد.
این رویداد در مدت زمانی هشت روزه با برنامههایی متنوع و جذاب میزبان اعضای حرفهای صنعت ساختمان خواهد بود. برنامههای مرتبط با رویداد پیش و پس از برگزاری در رسانهها پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقهمندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفهای با توانمندیها و اتفاقهای جدید حوزه ساختمان آشنا شویم.
تیم فستیوال ایران بیلدینگ
برگزار کنندگان فستیوال ایرانبیلدینگ برندهای معتبر علمی، آموزشی و معتبر 3 دهه اخیر صنعت ساختمان خواهند بود که سعی شده در محیطی کاملاً حرفهای و صمیمانه بستری را جهت تبادل تجربه با هدف توسعه ارتباطات اهالی صنعت ساختمان فراهم نمایند.
محورهای فستیوال
- MaTec شوروم متریالها و تجهیزات خاص برندهای معتبر
همزمان با برگزاری ورکشاپهای تخصصی و کاربردی با هدف معرفی و توسعه برند شرکتهای تولیدی و بازرگانی فضایی جهت تعامل مجموعهها و توسعه ارتباط با فعالان حوزه ساخت و ساز شهری اعم از مدیران عامل، سرمایهگذاران، سازندگان، مدیران پروژه، سرپرستان کارگاهها، معماران، طراحان داخلی، مشاوران املاک، مهندسان و تکنسینها و اهالی رسانه فراهم شده است.
- Extraانتقال تجربه خبرگان و تجلیل از پیشکسوتان
در راستای اعتلای دانش مهندسی و کسب تجربه در حوزههای مختلف صنعت ساختمان قصد داریم تا طبق سنوات قبل، از حضور پیشکسوتان و خبرگان بهرهمند گردیم و با برگزاری مراسم تجلیل از این سرمایههای بیبدیل، سهمی کوچک، در جبران زحمات بیدریغشان داشته باشیم.
- WoWeb ورکشاپ و وبینارهای کاربردی و تخصصی
یکی از اهداف فستیوال بزرگ ایرانبیلدینگ برگزاری ورکشاپهای تخصصی و کاربردی، دورهمیها و گردهماییهایی خواهد بود که با حضور افراد خبره صنعت ساختمان و معماری با عناوین متنوع به مسائل و دغدغههای روز صنعت پرداخته خواهد شد. این رویدادها برای با هدف انتقال تجربه و تبادل اطلاعات اهالی فعال حرفه برنامهریزی شده است که متقاضیان حضور در این رویدادها میتوانند از طریق ثبت نام زودهنگام از مزایا و تخفیفات ویژه آن برخوردار گردند.
- AXShow رسانه معرفی فنی برندها و استارتاپهای ساختمانی
در عصر جدید معرفی و تبلیغات شرکتهای فعال صنعت ساختمان و معماری برآن شدیم تا با ارایه طرحی نو، بستری مناسب برای مجموعههای فعال این حوزه راهاندازی نماییم که متقاضیان میتوانند در صورت تمایل نسبت به تکمیل فرم درخواست، جهت کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.
سایر محورهای فستیوال
- فرصتی بی نظیر برای تبادل تجربیات، شبکه سازی و تعاملات رو در رو میان اهالی ساخت و ساز و معماری
- شو روم خدمات نوآورانه و محصولات دانش بنیان صنعت ساختمان
- تجلیل از پیشکسوتان حرفه و تقدیر از چهره های تاثیرگذار در تعالی ساخت و ساز
- حمایت از کارآفرینان جوان و استارت آپ های موفق آینده در صنعت
- معرفی فرصتهای درآمدی و مسیرهای شغلی متعدد در صنعت ساختمان
- کلینیک مشاوره جهت راه اندازی یا توسعه کسب و کارهای مرتبط با ساخت و ساز
- سمینارهای کاربردی و وبینارهای آموزشی گسترده برای همه سطوح
- کارگاه های استعدادیابی فردی و ارزیابی شایستگی حرفه ای در حوزه های شغلی صنعت همراه با مشاوره
- ارائه خدمات دانشجویی و کارآموزی از سوی دفتر ارتباط با صنعت ساختمان
اسپانسرینگ و مشارکت
«به وقت ساختمان» پیوند میان بازار و مصرف کننده
مقدمه:
در یک فرصت جذاب و استثنایی در کنار ما توانمندیها، ویژگیها و امکانات خاص محصولات و خدمات خود را به بازار بزرگ هدف معرفی کنید!
خانه عمران به عنوان نخستین مرکز آموزشهای تخصصی و کاربردی صنعت ساختمان و معماری و پیوند دهنده آموزش حرفهای و بازار کار اردیبهشت ماه سال 1401 رویدادی مهم را به مدت هشت روز برگزار خواهد کرد.
این رویداد در مدت زمانی هشت روزه با برنامههایی متنوع و جذاب میزبان اعضای حرفهای صنعت ساختمان خواهد بود. برنامههای مرتبط با رویداد پیش و پس از برگزاری در رسانهها پوشش داده خواهد شد و اعتبار برند خانه عمران علاقهمندان فراوان و یاران صمیمی و همیشگی ما را در زیر یک سقف گرد هم خواهد آورد تا در فضایی حرفهای با توانمندیها و اتفاقهای جدید حوزه ساختمان آشنا شویم.
***راههای همکاری
رویداد به وقت ساختمان فضایی را برای شما فراهم میکند تا در جمع این دست اندرکاران صنعت، توانمندیهای خود را به جامعه هدف معرفی کنید.
***دستاوردهای شما از شرکت در این برنامه چیست؟
تبلیغات و معرفی خدمات و محصولات و تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه
***مخاطبان این طرح چه کسانی هستند؟
تمامی افراد فعال حوزه صنعت ساختمان اعم از: مدیران عامل، مدیران پروژه، سرمایهگذاران، سازندگان، معماران، طراحان داخلی و صاحبان رسانههای معتبر مخاطب این برنامه هستند. برخلاف رویدادهایی مانند نمایشگاهها که همیشه ترکیبی از افراد علاقهمند و غیرمرتبط در آن حضور مییابند در این رویداد صرفا متخصصان این حوزه مخاطب خواهند بود و بر همین اساس اثر بخشی پیام شما بیش از هر رویداد دیگری خواهد بود.
***آیا این رویداد حضوری در بسترهای انتشار محتوا دارد؟
برگزار کنندگان این رویداد تلاش میکنند، طی هشت روز برگزاری این برنامه در کنار آیینهای تجلیل از پیشکسوتان، مساله آموزش و انتقال تجربه را نیز در دستور کار خود قرار دهند. بدیهی است این فرایند و ارتباط با مخاطبان به صورت تصویری ثبت و ضبط خواهد شد تا با انتشار این محتوای غنی در رسانهها این اتفاق خوش آیند را تداوم دهد. این محتوای ارزشمند نیز فضایی برای حضور شما و معرفی خدمات و محصولات شما به علاقهمندان خواهد داشت.
***خاستگاه و پشتوانه مجریان این پروژه کجاست؟
برگزارکنندگان این رویداد جمعی از مدیران مجتمع تعالی صنعت ساختمان هستند. مجموعهای با بیش از بیست سال حضور موثر در فضای آموزش حوزههای صنعت ساختمان توانسته خدمات خود را به حدود 75هزار نفر به صورت علمی و موثر ارایه نموده که حاصل آن در طول سالهای گذشته پیوندی عمیق میان این صنعت و بازار کار بوده است. همین مساله سبب اعتماد فراوانی از سوی فعالان این حوزه به برند خانه عمران شده است.
*** ارزشهای این رویداد برای شرکت کنندگان، بازدید کنندگان و.... چیست؟
صنعت ساختمان نیز مانند هر حوزه دیگری همواره در حال تکامل است. یکی از تلاشهای برگزارکنندگان این رویداد به روزرسانی اطلاعات خانواده بزرگ صنعت ساختمان است تا با آگاهی از جدیدترین رخدادهای این صنعت، هزینه تمام شده فعالیت در این حوزه را به حداقل برسانند.
***توجیه اقتصادی این طرح چیست؟
اغلب رویدادهای صنعت ساختمان در مدت زمانی چهار روزه برگزار میشوند – نظیر نمایشگاه صنعت ساختمان میدکس، همایشها و دیگر رویدادها؛ شرکت کنندگان برای حضور در این رویداد باید هزینههای متعددی صرف کنند تا صرفاً در معرض دید بازدیدکنندگان(که اغلب افراد بالقوه برای دریافت خدمات یا خرید محصولات شما نخواهند بود) قرار بگیرند و با توجه به زمان محدود و تعدد غرفهها برای تعامل و انجام مذاکرات درخور فرصتی از سوی برگزار کننده در نظر گرفته نشده است؛ اما در رویداد به وقت ساختمان، با هزینه مناسب در مواجهه با فعالان این حرفه قرار خواهید گرفت. تعداد شرکتهای حاضر در این طرح بسیار محدود است. واقع شدن محل برگزاری این رویداد در مرکزی که افراد قبلاً خدمات خود را از مجموعه دریافت نمودهاند است که از لحاظ دسترسی یکی از نقاط خوش نقشه بوده که برای تردد شرکت کنندگان سهولت را به همراه خواهد داشت.
برای شما به عنوان فعال صنعت ساختمان چه فضا و عرصهای بهتر از این رویداد برای معرفی توانمندیهایتان وجود دارد؟
***راههای ارتباطی:
فرم درخواست دریافت اطلاعات مشارکت در فستیوال بهار 1401
دبیرخانه فستیوال:
Email:info@iranbuilding.com
3538 253 0919
84360 - 021 داخلی 140
برگزارکننده: مجتمع تعالی صنعت ساختمان (با حمایت موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران، خانه معمار، خانه تعالی، مدرسه کسب و کار صنعت ساختمان و برخی تشکلهای حرفه ای و صنفی